Skip to main content

Frakt og retur


Netthandel hos Embla Design

Priser

Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Ekspedering av ordre

Vanligvis vil varene sendes fra oss fortløpende og aldri senere enn fem virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare blir kunden kontaktet via epost med opplysninger om når varene kan leveres.

Frakt

Vi sender varene som minipakke med Bring. Kostnader forbundet med frakt vil vises i ordren.

Betaling

Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden.

Person-
opplysninger

Personopplysninger

Embla Design behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Kortinformasjon

Når du handler hos Embla Design blir betalingen behandlet av DIBS AS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille varene må dette gjøres i en epost og sendes til smykkeverksted@embladesign.no

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Embla Design skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Embla Design vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Angrerett

I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen). Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet. Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Kreditt-
informasjon
om foretaket

Kredittinformasjon om foretaket

Høyeste kredittverdighet
Bisnode Credit, landets største kredittopplysningsbyrå, går god for oss som en trygg aktør å gjøre handel med.